woensdag 19 februari 2014

Beetje bij beetje...

Veel valt er momenteel niet te melden. Sinds mijn vorige post gaat het stilaan beter. Zondag heb ik nog eren heel slechte dag gehad met hoge koorts. Ganse dag in bed gelegen en totaal geen fut om iets te doen.

Deze week heb ik een hele week opleiding dus had ik schrik dat alles in het water ging vallen, maar maandag ben ik opgestaan met 'maar' lichte koorts...

Tot vandaag heb ik enkel 's morgens nog lichte koorts (toch voelbaar), maar ik zit met enorme zware (en diepe) hoest. Langzaamaan gaat dit moeten beteren alvorens ik terug op de fiets mag kruipen.

Op de rollen zal ik waarschijnlijk al sneller kunnen beginnen, maar ik neem geen risico. Ik hoop voor eind volgende week al eens te kunnen rijden. In de tussentijd blijf ik mijn stretching en lichte stabilisatie doen. En ik ga ook elke dag een stukje wandelen om de benen wat wakker te houden :-)

Dus, ik hou jullie op de hoogte. Februari is verloren en hopelijk ben ik ook niet te veel conditie verloren.

1 opmerking: