donderdag 6 februari 2014

'Out' again :-(

Na vorig weekend 3 keer meer dan een uur op de rollen gereden te hebben, had ik wijselijk maandag en dinsdag als rustdagen ingelast.
Mijn racefiets moest maandagavond toch binnen bij de fietsenmaker voor het probleem met de 'scheve derailleur' dus kon ik maandag en dinsdag toch al niet meer rijden op de rollen.

En toen sloeg het toe: dinsdagavond na mijn avondmaal begon de maag (niet de darmen) enorm pijn te doen. Maag ging hard aanvoelen, erge hoofdpijn, constant zuur oprispingen,... dan maar besloten om op tijd in bed te kruipen in de hoop dat het de volgende ochtend beter zou zijn... maar niet dus. Die nacht 2 keer 'boven de pot' moeten hangen en koorts beginnen maken.

Gisteren de dokter laten komen en het is dus een ontsteking van het onderste gedeelte van de slokdarm en ook een maagontsteking. Vandaar dus alle zuur oprispingen en de pijn in de maag.

Enkele dagen uitzieken dus en leven op cracottes en yoghurtjes. Gisterenavond kwam de koorts terug serieus op, maar de last in de maag is vandaag al iets beter. Wel nog wat koorts en tamelijk wat hoofdpijn.

Al bij al is het wel eens niet slecht om eens wat extra rust te hebben. De laatste weken is het al héél druk geweest (en niet alleen door het fietsen) en ik had al enkele nachten een pak minder geslapen. En de laatste 24 uur heb ik al 14 uur in mijn bed doorgebracht !

Soit, hopelijk is het vandaag de laatste koortsdag en kan ik tegen zondag terug eens op de fiets kruipen.
Fingers crossed...

Maandag moet ik terug bij Koen voor extra trainingen en ook om een datum vast te leggen voor mijn re-test.

1 opmerking:

  1. Vervelend hé Tim! Ik lig er ook al weer 3 weken uit met een keelontsteking die maar niet wil genezen. :-(

    BeantwoordenVerwijderen