zaterdag 15 februari 2014

Bye bye februari

Ik vrees dat het gedaan is voor deze maand :-(

Ik loop momenteel al 3 dagen rond met koorts, opnieuw een snotvalling en een hoest dat ze in Sochi kunnen horen... Gisteren naar de dokter gegaan en het zou dus gaan om een zware griep dat enkele dagen tot 2 weken kan aanslepen. Ik mag tot nader order niet mee sporten. Toch niet totdat het virus volledig uit mijn lichaam is.

Februari is daarom al volledig verloren. Hopelijk ben ik eind deze maand terug wat beter en kan ik tegen dan al wat krachten opgedaan hebben.
Iedereen in het gezin, behalve de vrouw, loopt hier ziek rond. De kleinste heeft al een hele week hoge koorts en zij heeft het mij dinsdag doorgegeven...
Tja, bad things happen, maar we moeten er door...

Ik ga dus mijn nieuwe inspanningstest een paar weken uitstellen, want ook al ben ik eind volgende week beter, dan nog heb ik tegen dan onvoldoende kracht om een goede prestatie te leveren.

De 2 kilo die ik ben afgevallen na mijn maagontsteking zijn er nog steeds af, dus eerst moeten die er terug bij. Het zullen veel koolhydraten eten worden vrees ik.

Enigste positieve ding nieuws dat ik deze week te melden heb, is dat we eindelijk onze nieuwe wagen hebben besteld. We hebben uiteindelijk een mooie prijs gekregen voor een nieuwe Ford Tourneo Connect Titanium. Gekozen uit praktische noodzaak: hééél ruime auto, terug naar mijn old time favorite merk én ik kan mijn fiets(en) er volledig recht inzetten :-)
Wel eerst nog 3 maanden wachten, maar ja...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten