zondag 9 februari 2014

Schijteweer....

Na een paar dagen proberen uit te zieken is de maag al een stuk beter, maar nog niet volledig weg. Sinds gisteren ben ik wat meer beginnen te eten, maar blijkbaar al iets te veel want nu is het probleem nog verder gezakt naar de darmen :-(
De komende dagen ga ik dus terug wat gecontroleerder eten, maar toch proberen om al wat koolhydraten binnen te krijgen want heel sterk op mijn benen sta ik nog niet. Op 4 dagen tijd ben ik bijna 2 kilogram gewicht verloren. Deze morgen zat ik aan 65,5 kg... niet goed dus...

Soit, blijkbaar doet het overal wat de ronde want ik hoor overal klachten over de maag en darmen...

Gisteren ben ik al eens een 45 minuten tussen de regenvlagen door gaan rijden om na een paar dagen inactiviteit de benen én de nieuwe wieltjes eens te gaan testen :-)
De wielen rijden zalig, maar door de zware rukwinden onderweg kan ik de balans nog niet opmaken.
Deze morgen was de wind nog feller en ik had niet veel tijd dus wijselijk gekozen om eens een halfuurtje te gaan lopen... euhmm...een half uurtje Start to Run'nen want lopen kan ik totaal niet :-(
dus reken maar een kwartiertje effectief lopen, maar toch beter dan niets doen.

Morgen bij Koen om wat nieuwe trainingen op te halen. Deze week voorspellen ze constant wind en regen dus zullen het rollen worden vrees ik. Verdorie, ik heb toch liever dat het een paar dagen goed vriest, maar droog is dan zo'n k****weer waarin je niets kan doen dan alleen plagen oplopen :-(







Geen opmerkingen:

Een reactie posten