dinsdag 4 maart 2014

Beetje bij beetje...

Zoals ik al zei in de vorige post ga ik me de komende weken beperken tot trainingen met een maximum van anderhalf uur en lichte intensiteit tot het virus langzaam uit mijn lichaam verdwijnt.

Zaterdag heb ik een kort ritje gedaan en al bij al tevreden thuisgekomen. Ok, het waren ook niet veel hoogtemeters en kilometers, maar ik ben momenteel al blij dat ik een uur kan rijden zonder te verzuren/verkrampen...

Zondag was het carnaval hier in Aalst en ik maak er een gewoonte van om op het einde van mijn training wat door het stad te gaan rijden. Ik had eerst wat kilometers gedaan rond Lede en dan naar het centrum getrokken. Daar 2 keer het parcours van de stoet gereden. Moet zegge, leuke sfeer op zulke dagen ;-)
Uiteindelijk toch 1u30 gereden en een 35 kilometers. Gevoel nadien was niet super, verre van zelfs, maar ik moet niet te veel verwachten.

Vanavond met de staart tussen de benen terug op de rollen gereden. De laatste 2 roltrainingen waren falikant afgelopen omdat de benen langs geen kanten wilden meewerken. De rollen dus in de living gezet en het ging al iets beter vandaag. De kuiten zorgen momenteel terug voor veel problemen. Het virus zit blijkbaar heel diep :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten