zondag 15 juni 2014

We go for it !

Vertrekken zal ik al zeker doen, wat ik er ginder van ga terecht brengen weet ik niet... maar ik trek het me niet echt aan :-) Ik vertrek om te genieten en me te laten meevoeren met de sfeer ter plaatse...

Vorige vrijdag ben ik dus naar de osteopaat geweest. De dag ervoor was ik nog wat gaan losrijden en het ging opnieuw heel slecht. Op het vlakke ging het goed, maar eenmaal bij het klimmen leverde de rug niets van kracht...
De osteo heeft opnieuw serieus zijn werk gehad en zaterdag heb ik voldoende rust kunnen houden.

Tot overmaat van ramp is ons jongste dochter vrijdagavond ook nog opgenomen in het ziekenhuis met een bacteriële infectie, dus kampeert mijn vrouw daar sindsdien non-stop. Moest ik haar niet hebben.

Morgen moet de oudste terug naar school, dus die is sinds deze namiddag terug thuis van haar logement bij mijn ouders. Ik heb dus al wat meer kunnen rusten, maar de omstandigheden zijn dus niet ideaal.

De osteo denkt ook aan een vorm van 'examenstress' dat er voor zorgt dat mijn lichaam 'blokkeert'. Ok, stress is een deel van mij, dus ik probeer me de komende dagen zo rustig mogelijk te houden.

Bij wijze van laatste test ben ik vandaag de 60 km van de Liedekerkse Pijl (Bianchi Trofee) gaan rijden. Niet te veel kilometers en tamelijk op souplesse gereden. Op de klimmen ben ik vaak wat op kracht doorgegaan om de benen te 'triggeren'. Het was een tamelijk pittige rit langs mooie wegen. Veel in groepjes gereden en ik moet zeggen dat ik op de klimmen zeer goed mee kon. Op het einde voelde ik het toch goed, maar met 26 km/u gemiddeld ben ik misschien toch iets te diep gegaan dan nodig.

Soit, morgen rusten en voor de oudste dochter zorgen, dinsdag waarschijnlijk nog een laatste keer losrijden en de fiets definitief klaarzetten. Woensdag rust en donderdag de rug en benen nog eens laten losmasseren en 's avonds vertrekken...

Ik ga mijn laptop meenemen naar Frankrijk en in het hotel zouden ze wi-fi hebben. Dus ga ik vrijdag waarschijnlijk nog een post bloggen en misschien zondagvoormiddag ook nog.

Meer info volgt dus. We zien wel wat het ginder wordt.
Het weer zal daar alleszins al goed zijn. De zonnecrème ligt al klaar :-)



1 opmerking: