maandag 4 november 2013

Ziekjes :-(

Vanavond eens naar de dokter gaan. De rug speelt me teveel parten en ik ga eerst eens raad bij hem vragen.
Ik voel me ook al een hele dag minder dus volgens mij is er iets aan het 'broeden' vanbinnen :-(

Waaraan ik het goed merk is de hartslag: altijd verhoogd en mijn rustpols is de laatste dagen niet meer onder de 50 slagen te krijgen. Mijn lichaam is precies ergens tegen aan het vechten.
Infectie misschien ? Zou kunnen verklaren waarom ik me minder voel...

Ik ga ook vragen om mijn bloed te laten controleren. Misschien zien ze daar iets aan.

Morgenavond moet ik een nieuw schema halen en hopelijk weet ik tegen dan iets meer en kan het schema wat worden aangepast.

Veel vragen en ik hoop op wat betere tijden :-(

We'll see :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten