maandag 6 januari 2014

It's getting serious...

Vanavond had ik een afspraak bij Koen om mijn nieuwe schema voor januari op te halen.
Het was er tamelijk druk: parking bomvol en een paar wachtenden voor mij. Blijkbaar zijn er veel ana het trainen :-)

Omdat ik al een paar dagen terug serieuze last heb van mijn kuiten heeft Nele 'tijdens het wachten' de kuiten nog eens onder handen genomen met haar naalden :-D
En ja, lap, ik heb het geweten. Net zoals vorige keer tamelijk pijnlijk en ik zal het een dag of 2 voelen.

Nadien bij Koen moeten gaan en het serieuze werk gaat beginnen. Gedaan met het spelen.

Vanaf nu ga ik meer in de intensieve zones trainen. Nog altijd een pak trainingen in de lange duur en extensieve zones, maar nu al vaker rond de omslagpols.
Ook het aantal trainingen wordt opgetrokken naar 4 trainingen, als ik de mogelijkheid heb natuurlijk. Het zal wel heel moeilijk worden. Ik vrees dat ik vaak in de donker zal mogen gaan rijden. Ik moet de komende maanden ook terug wat meer voor de kids zorgen 's avonds dus ja, plannen, plannen & plannen.

De trainingen in het weekend worden ook opgetrokken. Daarom niet intensiever, maar wel een pak langer. Vanaf nu zal het vaker naar de 4 uur gaan. Dit weekend moet ik bv. 4 uur rijden in lange duur zone, met enkele korte tussensprints. Het zal dus een weekendritje langs het water worden vrees ik... als iemand zin heeft om me zaterdag te vergezellen, geef maar seintje :-)

Tja, het was te verwachten hé. Vroeg of laat moest het niveau opgekrikt worden, maar het was toch even schrikken.

Ik moet nu ook al om de 3 weken terug gaan bij Koen achter nieuwe trainingen. Iets korter op de bal opvolgen.

Oh ja, de nieuwe wielset is besteld en staat ingepland voor de week van 27 januari. Het aftellen is begonnen. Ik ben zo benieuwd :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten