maandag 20 januari 2014

Velofollies: a biker's candy store...

Zaterdag dus naar Velofollies gegaan in de expohallen in Kortrijk. Ik ga er al enkele jaren naartoe en vind het leuk om eens te kijken wat er allemaal nieuw is bijgekomen. Ik betrap er mij op dat ik elk jaar met een ander doel naartoe ga.
De eerste jaren ging ik uitsluitend voor de mtb's. Racers waren toen nog voor janetten ;-) Nu ben ik er blijkbaar zelf één geworden :-)
Vorig jaar was ik op racer-zoektocht dus zag ik nauwelijks mtb's staan en dit jaar zocht ik geen fiets, maar ging ik vooral voor de onderdelen en accessoires.

Hieronder mijn kort foto-overzicht van wat ma allemaal is bijgebleven...



Blikvangers


Northwave: al mijn fietsschoenen zijn van dit merk en onderstaande modellen zijn de nieuwe kleurtjes van de modellen die ik heb. Normaal kies ik altijd een neutrale kleur, maar voor deze maak ik graag een uitzondering !





Nichelson: full titanium racefiets. Onverslijtbaar, tijdloos, licht én tamelijk betaalbaar. Echt een streling voor het oog :-)
Een toekomstige kanshebber al zeg ik het zelf...



Mijn oude liefde: de Wilier Gran Turismo 2014. Blijft één van de mooiste fietsen ter wereld, snif.





De S-works waarmee Tony Martin wereldkampioen tijdrijden in 2013 werd, inclusief schuurpapier op het zadel en stuur !




De eerste fat bike van Specialized is een feit. Knap, maar toch niet zo veelzijdig vermoed ik ;-)



1200 euro voor een fiets waar je 600 km in één stuk mee kan rijden. Wie wil dat nu niet !


Deze wielen zou ik niet graag willen spaken ! 96 spaken per wiel...


How to f*** up a beautifull bike ? Add some Lampre-pink !



Proval ovale tandwielen: zelf mee gereden en het is te overwegen waard !







My wishlist -- 2014


Mijn 6 jaar oude Garmin Edge 705 begint stilaan de geest te laten en mijn oog is gevallen op de nieuwe Edge 810.

Garmin Virb Elite: de eerste actioncam van Garmin. Heeft ingebouwde GPS, ANT+ en bluetooth. Kan worden gebruikt in combinatie met de Edge 800 om snel de camera aan- en uit te schakelen.
 

Sram Force 22 crank. Als de tandwielen van mijn standaard Tiagra-crank versleten zijn, zal deze worden vervangen door een Sram Force 22 compact carbon crank.



  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten