woensdag 15 januari 2014

Snipverkouden

Sinds dinsdagmorgen liep ik dus al rond met een verkoudheid. Onze oudste dochter is er vorige week mee thuisgekomen, heeft het doorgegeven aan de jongste telg en vrijdag begon de vrouw ook al, dus ik mocht blijkbaar niet ontbreken. Dinsdag al een paar zakdoeken volgekregen, gisteren een karrevracht aan zakdoeken en deze morgen is het al iets beter. Maar de kop zit nog goed vol, dus kan het nog even duren :-(

Daarom heb ik de training van gisterenavond wijselijk geannuleerd. Ik was pas rond 19u30 thuis en heb me voor de PS3 en de kachel gezet nadat de kids in bed lagen. Fietsen of oefeningen doen zouden geen deugd hebben gedaan. Hopelijk gaat het vandaag en morgen een stuk beter en kan ik morgenavond al eens buiten rijden. Zondag staat de duurtraining op het programma...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten