donderdag 26 december 2013

Abonnement bij de osteopaat

Maandag moest ik een pak klusjes in huis doen en een hele dag van hier naar daar gehold, bukken, trekken, sleuren, ... Op het einde van de dag had ik veel gedaan, maar ik voelde het goed aan het lichaam.
Die nacht niet zo super geslapen door de vele wind en 's morgens niet zo fris opgestaan en de rug (allé, eigenlijk gans het lichaam) voelde wat stijf aan. Ik moest nog tamelijk wat werk doen dus ja, terug beginnen werken hé... en toen is er bij het opheffen van een tafel iets in de onderrug geschoten :-(

Dinsdag en gisteren nagenoeg niets kunnen doen, maar gisterenavond toch een uurtje op de rollen gereden. De kracht was er, maar ook de pijn in de onderrug.
Opgelet, ik had nagenoeg geen uitstraling naar de onderbenen, dus het was niet de hernia die problemen gaf. Ook het vooroverbuigen ging moeilijk (lees: niet) omdat er iets de beweging naar voren blokkeerde.

Vandaag ben ik een uurtje buiten gaan rijden met de MTB en nadien nog een halfuurtje uitrijden op de rollen.

Vanavond afspraak dus bij de osteo en er zijn jammer genoeg weer een pak manipulaties moeten gebeuren. En opnieuw zaten de 2 onderste wervels geblokkeerd. Alles zit los nu, maar het voelt allemaal nog wat pijnlijk aan. Vanavond nog een liter of 2 water drinken om alle afvalstoffen snel laten af te voeren en hopelijk morgen wat beter. Ik zou beter een abonnement nemen bij diene gast, zal goedkoper uitkomen :-)

Morgen is rustdag qua fietsen. Zaterdag misschien op de rollen en zondag als alles goed is met de rug eens een langere rit in de extensieve zone...
Zondagavond ga ik naar de cross in Diegem. Daar ga ik al enkele jaren naartoe en de sfeer is daar altijd schitterend :-D

Ah ja, morgen ga ik mijn nieuwe wielset bestellen en ik ga de resultaten van de poll volgen: ALL IN BLACK !
Velgen in zwart met custom donkere stickerset, zwarte naven en zwarte spaken en nipples. Geen tralala en zo simpel mogelijk :-D





Geen opmerkingen:

Een reactie posten