zondag 1 december 2013

Alcohol uitzweten :D

Gisteren toch ene klein uurtje op de rollen gereden samen met Marianne Vos en compagnon. Leuk hoor, een hele rit een mooi zicht :-)
Was eigenlijk gene ideale rit want de gemiddelde hartslag lag te hoog. Het was constant een goed tempo houden en op de rollen is dit precies nog niet zo vanzelfsprekend...

's Avonds moest ik naar het jaarlijks feest van mijn werk gaan en was het dus een lange avond. Pas rond 3u in bed en raar maar waar, om 8 uur was ik al wakker :-(
Nog even omgedraaid maar rond 8u45 moest ik er uit. Dus slechts een 5 uurkes slaap en dat is geen basis voor een productieve zondag ;-)

Deze morgen dan wel mijn oefeningen gedaan, maar het geplande ritje is er niet van gekomen. Beter eens een dagje rusten en de alcohol van voorbije avond/nacht laten verteren :-D

Morgenavond kine en dinsdag een leuke training op de rollen: eerste grote blok van 17 minuten moet ik telkens tot bepaalde hartslag gaan en die dan terug laten vallen tot een ondergrens. Als ik daar terug aan zit, dan terug tot de bovengrens, enz... Na dat blok een paar minuten lage hartslag en de volgende blok hetzelfde als voordien, maar de bovengrens ligt nu hoger. En zo volgt ook nog een derde grote blok. Zal dus een training van een dik uur worden.

Om de techniek op de MTB niet te verleren ga ik zaterdag in Ottignies een MTB-clinic volgen samen met wat collega's van de Mountain Challengers. Het is nu al wat tijd geleden dat ik op de mtb heb gezeten, laat staan technische stoten heb uitgehaald. Het zal dus afwachten worden, maar de sfeer en omkadering zal wel super zijn :-D

Hopelijk kan ik donderdag eerst nog eens wat buiten rijden met de MTB om deze terug gewoon te worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten